« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy

2. Wybór sekretarza obrad.

3. Wręczenie nowo wybranemu radnemu zaświadczenia o wyborze.

4. Ślubowanie nowo wybranego radnego Rady Gminy w Brodach.

5. Stwierdzenie quworum.

6. Rozpatrzenie wniosku w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad.

9. Informacja Wójta z realizacji podjętych uchwał.

10. Informacja Wójta z realizacji interpelacji i zapytań radnych.

11. Informacja Wójta z działalności między sesjami.

12. Podjęcie uchwał w sprawie:

VIII zmiany w uchwale Nr VIII/64/2019 Rady Gminy w Brodach w sprawie ustalenia „Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Brody” oraz „Regulaminu określającego kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej”.

13. Informacja Wójta o przebiegu wykonania budżetu gminy Brody, kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust.3 oraz przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury.

14. Sprawozdanie merytoryczne Centrum Kultury i Rekreacji w Brodach za okres od 01 września 2019 roku do 01września 2020 roku.

15. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

16. Wolne wnoski.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej