« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Zgłaszanie uwag do protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji w dniu 28 lutego 2024r.

3. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach z działalności w roku 2023 oraz zamierzeniach na 2024.

4. Informacja o stanie mienia komunalnego gminy Brody na dzień 31.12.2023 r.

5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2023 r.

6. Informacja o działalności jednostek OSP z terenu Gminy Brody.

7. Informacja o funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w 2023 r.

8. Informacja z realizacji Programu Współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2023 r.

9. Zaopiniowanie projektów uchwał:

a) w sprawie przejęcia od Powiatu Starachowickiego zadania publicznego – zarządzania drogami powiatowymi położonymi w granicach administracyjnych Gminy Brody w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej (koszenie poboczy, rowów odwadniających i pasa zieleni za rowem o szerokości ok. 0,75m);

b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E w ramach Grupy Zakupowej na lata 2025-2026;

c) w sprawie zmiany Uchwały Nr IV/26/24 Rady Gminy w Brodach z dnia 14 marca 2024r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Starachowickiemu na wspólną realizację zadania pn. „Remont drogi dojazdowej położonej na działce nr 360 w miejscowości Lipie”;

d) w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Brody

e) w sprawie zmiany uchwały Nr II/12/20 Rady Gminy w Brodach z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Brody dla miejscowości Krynki;

f) w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i usługi sąsiedzkie, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat oraz trybu ich pobierania;

g) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2024-2035;

h) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok;

i) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Brody.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej