Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum
2.
Wybór Sekretarza obrad
3.
Przyjęcie porządku obrad
4.
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji
5.
Informacja Wójta Gminy z realizacji podjętych uchwał
6.
Informacja Wójta Gminy z realizacji interpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisjach Rady
7.
Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami
8.
Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy
I
w sprawie przyjęcia Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi oraz Zapobiegania Bezdomności Zwierząt dla Gminy Brody na rok 2019
II
w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpałatności za usługi opiekuńcze, warunków częściowego lub całkowitego zwalniania z opłat oraz trybu ich pobierania
III
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2019-2028
IV
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2019 rok
V
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2019 rok
VI
zmieniająca uchwałę Nr VII/50/18 Rady Gminy w Brodach z dnia 29 czerwca 2018 r. dotyczącej zmiany uchwały Nr VII/45/16 Rady Gminy w Brodach z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brody dla miejscowości Brody
VII
w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w uzyczenie na okres dziesięciu lat w trybie bezprzetargowym Gminnej Bibliotece Publicznej w Brodach, nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brody, niezbędnej do prowadzenia działalności statutowej
VIII
w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej w Kielcach z przeznaczeniem na współfinansowanie zakupu samochodu osobowego dla Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach
IX
w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie udziałów w formie wkładu pieniężnego do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Starachowicach
X
emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
9.
Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach o działalności w roku 2018 oraz zamierzeniach na rok 2019
10.
Informacja o funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
11.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych
13.
Zakończenie obrad sesji