Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Wybór sekretarza obrad.
3.
Zatwierdzenie porządku obrad.
4.
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
5.
Informacja Wójta z realizacji podjętych uchwał.
6.
Informacja Wójta z działalności między sesjami.
7.
Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach z działalności w roku 2020 oraz zamierzeń na 2021 rok.
8.
Informacja o funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
I
w sprawie zmiany uchwały Nr III/12/15 Rady Gminy Brody z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Brody oraz zarządzenia poboru opłaty, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
II
w sprawie funduszu sołeckiego na rok budżetowy 2022,
III
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2021-2030,
IV
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2021 rok,
V
w sprawie Przyjęcia Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi oraz Zapobieganiu Bezdomności Zwierząt dla Gminy Brody na rok 2021.
VI
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej, niezabudowanej, położonej w Gminie Brody, obręb 0013 Rudnik, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 23/1 i 27/1, stanowiącej własność Gminy Brody, na okres 5 lat.
VII
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w miejscowości Krynki, gm. Brody oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 373/1 wraz z prawem własności budynku
VIII
w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę Prokuratury Okręgowej w Kielcach na uchwałę Rady Gminy w Brodach nr VI/34/2011 z dnia 18 marca 2011 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania oraz trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdycyplinarnego w Brodach
10.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.