« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Wybór sekretarza obrad.

5. Informacja Wójta z realizacji podjętych uchwał.

6. Informacja Wójta z działalności między sesjami.

7. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach z działalności w roku 2020 oraz zamierzeń na 2021 rok.

8. Informacja o funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.

9. Podjęcie uchwał:

I w sprawie zmiany uchwały Nr III/12/15 Rady Gminy Brody z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Brody oraz zarządzenia poboru opłaty, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,

V w sprawie Przyjęcia Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi oraz Zapobieganiu Bezdomności Zwierząt dla Gminy Brody na rok 2021.

VI w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej, niezabudowanej, położonej w Gminie Brody, obręb 0013 Rudnik, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 23/1 i 27/1, stanowiącej własność Gminy Brody, na okres 5 lat.

VII w sprawie wyrażenia zgody na nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w miejscowości Krynki, gm. Brody oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 373/1 wraz z prawem własności budynku

VIII w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę Prokuratury Okręgowej w Kielcach na uchwałę Rady Gminy w Brodach nr VI/34/2011 z dnia 18 marca 2011 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania oraz trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdycyplinarnego w Brodach

10. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej