« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie qorum

2. Wybór Sekretarza obrad

5. Informacja Wójta Gminy z realizacji podjętych uchwał

6. Informacja Wójta Gminy z realizacji i nterpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisjach Rady

7. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami

8. Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy

VII w sprawie zmiany Uchwały NrXII/73/2015 Rady Gminy Brody z dnia 27 listopada 2015 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody

9. Gospodarka mieniem gminy-stan aktualny-zamierzenia na 2019 rok

10. Informacja z realizacji Gminnego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w 2018 roku

11. Informacja z działalności Gminnych Stowarzyszeń: "Kamienna", LKB Rudnik

12. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych

13. Wolne wnioski

14. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej