Porządek obrad
3.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
4.
Wybór sekretarza obrad.
5.
Zgłaszanie uwag do protokołu Nr XII/22 z sesji Rady Gminy w Brodach z dnia 25 listopada 2022 r.
6.
Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
8.
Ocena skuteczności działań gminy w zakresie ściągalności podatków w 2022 roku.
9.
Uchwalenie budżetu Gminy Brody na rok 2023.
10.
Przyjęcie planu pracy Rady Gminy na 2023 rok.
11.
Zatwierdzenie planów pracy komisji stałych Rady Gminy w Brodach na 2023 rok.
I
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2022-2035,
II
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2022 r.
III
w sprawie wprowadzenia zasad ustalania i przekazywania z budżetu Gminy Brody dla samorządowego zakładu budżetowego środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towarów i usług
IV
w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowej dla samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach.
V
w sprawie uchwalenia i przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2023.
13.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.