« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Informacja na temat działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach za II półrocze 2021 roku oraz I półrocze 2022 roku oraz ocena zasobów Pomocy Społecznej.

3. Zaopiniowanie projektów uchwał:

a) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E w ramach Grupy Zakupowej,

b) sprawie zmiany w Statucie Centrum Usług Wspólnych Gminy Brody,

c) w sprawie zmiany w uchwale Nr V/34/18 Rady Gminy w Brodach z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorów lub wicedyrektorów szkół, obowiązkowego tygodniowego wymiaru godzin zajęć dla nauczyciela pedagoga szkolnego, psychologa i logopedy,

d) w sprawie zmiany w uchwale Nr IV/25/18 Rady Gminy w Brodach w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w Gminie Brody,

e) w sprawie zmiany w uchwale w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka u dziennego opiekuna oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie u dziennego opiekuna,

f) w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Brody na rok szkolny 2022/2023

g) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2022-2035,

h) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2022 rok,

i) w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Brody na rok 2022 na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Brody,

j) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w użyczenie lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Brody, na okres dziesięciu lat w trybie bezprzetargowym na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie.

4. Sprawy bieżące gminy.

5. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej