« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

4. Wnioski w sprawie zmian porządku obrad.

6. Informacja o stanie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i przeciwpowodziowego na terenie gminy Brody w 2021 r.

7. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Brody w 2021 r.

8. Informacja o działalności jednostek OSP z terenu gminy Brody w 2021 r.

9. Informacja o funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w 2021 r.

10. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

11. Informacja Wójta Gminy Brody z z realizacji podjętych uchwał.

12. Podjęcie uchwał:

13. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

14. Wolne wnioski.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej