« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum

2. Wybór Sekretarza obrad

5. Informacja Wójta Gminy z realizacji podjętych uchwał

6. Informacja Wójta Gminy z realizacji interpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisjach Rady

7. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami

8. Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy

I w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały NrI/9/2018 Rady Gminy w Brodach z dnia 26 stycznia 2018 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody

III w sprawie stwierdzenia nieważności Uchwały NrI/2020 Zebrania Wiejskiego Sołectwa Staw Kunowski z dnia 22 stycznia 2020 roku w sprawie odwołania przez mieszkańców wsi Staw Kunowskim członka rady sołeckiej na wniosek mieszkańców

VII w sprawie poboru podatku w drodze inkasa łącznego zaobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego, określenia inkasentów i wyskości wynagrodzenia za inkaso

VIII w sprawie zmiany Uchwały NrIII/12/15 Rady Gminy Brody z dnia 2 marca 2015r w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Brody oraz zarządzenia poboru opłaty, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso

9. Informacja Wójta Gminy n/t zamierzeń co do dalszego funkcjonowania oświaty oraz organizacji roku szkolnego 2020/21 w Gminie Brody

10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2019 rok

11. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych

12. Wolne wnioski

13. Zakończenie obrad sesji

« Powrót do strony głównej