Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum
2.
Wybór Sekretarza obrad
3.
Przyjęcie porządku obrad
4.
Zatwierdzenie protokołów z poprzednich sesji
5.
Informacja Wójta Gminy z realizacji podjętych uchwał
6.
Informacja Wójta Gminy z realizacji interpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisjach Rady
7.
Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami
8.
Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy
I
w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały NrI/9/2018 Rady Gminy w Brodach z dnia 26 stycznia 2018 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody
II
w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Brody na rok szkolny 2019/2020
III
w sprawie stwierdzenia nieważności Uchwały NrI/2020 Zebrania Wiejskiego Sołectwa Staw Kunowski z dnia 22 stycznia 2020 roku w sprawie odwołania przez mieszkańców wsi Staw Kunowskim członka rady sołeckiej na wniosek mieszkańców
IV
w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na okres dłuższy niż 3 lata
V
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2020-2030
VI
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2020 rok
VII
w sprawie poboru podatku w drodze inkasa łącznego zaobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego, określenia inkasentów i wyskości wynagrodzenia za inkaso
VIII
w sprawie zmiany Uchwały NrIII/12/15 Rady Gminy Brody z dnia 2 marca 2015r w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Brody oraz zarządzenia poboru opłaty, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
9.
Informacja Wójta Gminy n/t zamierzeń co do dalszego funkcjonowania oświaty oraz organizacji roku szkolnego 2020/21 w Gminie Brody
10.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2019 rok
11.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych
13.
Zakończenie obrad sesji