« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum

2. Wybór Sekretarza obrad

5. Informacja Wójta Gminy z realizacji podjętych uchwał

6. Informacja Wójta Gminy z realizacji interpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisjach Rady

7. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami

8. Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy

VI w sprawie poboru podatku w drodze inkasa łącznego zobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego, określenia inkasentów i wyskości wynagrodzenia za inkaso

VII w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Starachowickiego poprzez nasadzenie i utrzymanie rabat kwiatowych, gazonów i kwietników w obrębie dróg powiatowych przebiegających przez Gminę Brody

VIII w sprawie zmiany Uchwały NrIII/12/15 Rady Gminy w Brodach z dnia 2 marca 2015 roku w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Brody oraz zarządzenia pobowu opłaty, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso

10. Informacja z realizacji zadań inwestycyjnych gminy za rok 2018

11. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych

12. Wolne wnioski

13. Zakończenie obrad sesji

« Powrót do strony głównej