Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza obrad.
4.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.
Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.
I
w sprawie częściowego umorzenia oraz rozłożenia na raty pozostałych zaległości pieniężnych mających charakter cywilnoprawny należnych Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach od Pana (…).
II
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2023-2035,
III
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 rok,
IV
w sprawie aneksu do porozumienia międzygminnego z dnia 24 maja 2021 r. w sprawie opracowania Planu Działań Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy oraz Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy oraz zmiany uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego
V
w sprawie aneksu do porozumienia międzygminnego z dnia 7 września 2021 r. w sprawie programowania oraz wdrażania Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy oraz zmiany uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego,
VI
w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/87/22 Rady Gminy w Brodach z dnia 22 grudnia 2022r. w sprawie uchwalenia i przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2023.
9.
Przedstawienie raportu o stanie gminy Brody za 2022 rok:
I
debata nad przedstawionym raportem,
II
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Brody wotum zaufania.
10.
Przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Brody za rok 2022:
I
przedstawienie opinii regionalnej izby obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy,
II
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Brody za 2022 rok,
11.
Przedstawienie oceny Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu gminy, wniosku w sprawie absolutorium dla Wójta gminy Brody oraz opinii regionalnej izby obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla wójta;
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Brody.
13.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.