Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Wybór sekretarza obrad.
3.
Przedstawienie i zatwierdzenie porządku obrad.
4.
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
5.
Informacja Wójta z realizacji podjętych uchwał.
6.
Informacja Wójta z działalności między sesjami.
7.
Informacja Wójta z zamierzeń co do dalszego funkcjonowania oświaty oraz organizacji roku szkolnego 2021/2022.
8.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych za 2020 rok.
I
w sprawie zaliczenia drogi do kategorii drogi gminnej i ustalenia jej przebiegu,
II
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Brody na lata 2021 – 2023,
III
w sprawie przyjęcia aneksu nr 1 do Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brody na lata 2016-2021.
IV
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2021-2030,
V
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2021 rok,
VI
w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/102/20 Rady Gminy w Brodach z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia i przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2021,
VII
w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej przyjęcia uchwały w sprawie równego traktowania przez władze publiczne oraz w sprawie szczepień przeciwko wirusowi SARS – CoV-2,
VIII
w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej uchwalenia uchwały w sprawie obrony prawdy, godności i wolności człowieka,
IX
w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej przygotowania komunikatu/uchwały i pakietu profilaktycznego dotyczącego suplementacji witaminą D.
X
w sprawie zmiany uchwały Nr III/23/20 Rady Gminy w Brodach z dnia 28.02.2020r. w sprawie poboru podatku w drodze inkasa łącznego zobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
10.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.