« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Wybór sekretarza obrad.

5. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

6. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji interpelacji i zapytań radnych.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

8. Informacja o przygotowaniu placówek oświatowych w gminie Brody do roku szkolnego 2021/2022 i sytuacja finansowa oświaty po I półroczu 2021 r.

9. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach w 2020 i 2021 roku.

10. Ocena zasobów Pomocy Społecznej za 2020 rok.

11. Podjęcie uchwał:

III w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Brody na rok 2021 na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Brody,

IV w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Brody na rok szkolny 2021/2022,

V w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka u dziennego opiekuna oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie u dziennego opiekuna,

VI w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Starachowice realizacji zadania publicznego w zakresie Programu „ Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej ",

VII w sprawie powierzenia uprawnienia Wójtowi Gminy Brody do określenia wysokości opłat za parkowanie na parkingach niestrzeżonych – przy ul. Panoramicznej w miejscowości Ruda i przy ul. Starachowickiej w miejscowości Brody oraz sposobu pobierania tych opłat,

VIII w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Brody.

IX w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2021 r.

X w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brody celem przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.

XI w sprawie zmiany Uchwały Nr VIII/57/2020 Rady Gminy w Brodach z dnia 26.06.2020 r. w sprawie powierzenia Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach zadań własnych Gminy Brody w zakresie utrzymania i zarządzania oraz bieżącego udostępniania gminnych obiektów użyteczności publicznej, powstałych w ramach projektu „Rozwój potencjału endogenicznego poprzez wykorzystanie walorów turystycznych Zalewu Brodzkiego usytuowanego w Dolinie Kamiennej”

12. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

13. Wolne wnioski.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej