Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza obrad
4.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
5.
Uwagi do protokołu nr VI/23 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 26 maja 2023 r. oraz protokołu nr VII/23 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w Brodach w dniu 13 czerwca 2023 r.
6.
Informacja na temat zagospodarowania i czystości wokół zbiornika wodnego w Brodach.
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.
8.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.
I
w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników do sądów powszechnych,
II
w sprawie rozłożenia na raty całości zaległości pieniężnych mających charakter cywilnoprawny należnych Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach,
III
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2023-2035,
IV
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 rok,
V
w sprawie zmiany uchwały Nr V/33/23 Rady Gminy w Brodach z dnia 28 kwietnia 2023 r. w sprawie reasumpcji uchwały Nr I/9/23 Rady Gminy w Brodach z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, określenia form i specjalności kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania obowiązującej w roku 2023,
VI
w sprawie utworzenia Centrum Edukacji Społecznej i Profilaktyki Zdrowotnej w Brodach.
VII
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E w ramach Grupy Zakupowej.
VIII
w sprawie zmiany w Statucie Centrum Kultury i Rekreacji w Brodach
10.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.