Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum
2.
Wybór Sekretarza obrad
3.
Przyjęcie porządku obrad
4.
Stwierdzenie wygaśnięcia mandatu radnej
I
W sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnej
5.
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji
6.
Informacja Wójta Gminy z realizacji podjetych uchwał
7.
Informacja Wójta Gminy z realizacji interpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisach Rady
8.
Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami
9.
Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy
I
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2019-2028
II
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2019 rok
III
w sprawie zmiany Programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność poźytku publicznego w 2019 roku
IV
w sprawie zmiany Uchwały NrXII/73/2015 Rady Gminy Brody z dnia 27 listopada 2015 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody
V
w sprawie zaciągnięcie pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
VI
w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
VII
w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
VIII
w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
IX
w sprawie przyjęcia od Powiatu Starachowickiego zadania publicznego zarządzania drogą powiatową Nr0619T Lubienia-Lubienia"Komorniki" na odcinku ul.Zachodniej w m.Lubienia
X
w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
10.
Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego w Gminie i powiecie Starachowickim
11.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o zbiorczym zestawieniu oświadczeń majątkowych radnych
12.
Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych
14.
Zakończenie obrad sesji