« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum

2. Wybór Sekretarza obrad

3. Przyjęcie porządku obrad

4. Stwierdzenie wygaśnięcia mandatu radnej

6. Informacja Wójta Gminy z realizacji podjetych uchwał

7. Informacja Wójta Gminy z realizacji interpelacji i zapytań radnych zgłoszonych na sesji i komisach Rady

8. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami

9. Przyjęcie uchwał zgłoszonych przez Wójta Gminy

III w sprawie zmiany Programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność poźytku publicznego w 2019 roku

IV w sprawie zmiany Uchwały NrXII/73/2015 Rady Gminy Brody z dnia 27 listopada 2015 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody

IX w sprawie przyjęcia od Powiatu Starachowickiego zadania publicznego zarządzania drogą powiatową Nr0619T Lubienia-Lubienia"Komorniki" na odcinku ul.Zachodniej w m.Lubienia

10. Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego w Gminie i powiecie Starachowickim

11. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o zbiorczym zestawieniu oświadczeń majątkowych radnych

12. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych

13. Wolne wnioski

14. Zakończenie obrad sesji

« Powrót do strony głównej