« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Wybór sekretarza obrad.

3. Wnioski w sprawie porządku obrad.

4. Podjęcie uchwał:

b) w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego w Brodach lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego dotyczących działalności statutowej tych organizacji,

c) w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Brody,

e) w sprawie zmiany Uchwały NR VIII/56/23 Rady Gminy w Brodach z dnia 26.06.2023 w sprawie utworzenia Centrum Edukacji Społecznej i Profilaktyki Zdrowotnej w Krynkach, Gmina Brody.

5. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej