« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

5. Uwagi do protokołu nr II/24 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 26 stycznia 2024 r.

6. Informacja o działalności Centrum Kultury i Rekreacji w Brodach w 2023 roku.

7. Informacja o działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w 2023 roku.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

9. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

10. Podjęcie uchwał:

I w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/98/24 Rady Gminy w Brodach z dnia 24 listopada 2023r. w sprawie udzielania dotacji na prace konserwatorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków;

VIII w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniu oraz wyjazdach zleconych przez Wójta Gminy;

XI w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i usługi sąsiedzkie, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat oraz trybu ich pobierania;

11. Interpelacje i zapytania radnych.

12. Wolne wnioski.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej