« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wnioski w sprawie porządku obrad.

4. Wybór sekretarza obrad.

5. Uwagi do protokołu nr III/23 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 28 lutego 2023 r.

6. Informacja na temat ochotniczych form służby wojskowej

7. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Brody w roku 2022.

8. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach z działalności w roku 2022 oraz zamierzeniach na 2023 rok.

9. Informacja o stanie mienia komunalnego gminy Brody na dzień 31 grudnia 2022 r.

10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2022 rok.

11. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.

12. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

13. Podjęcie uchwał:

V w sprawie zmiany Uchwały Nr 57/2020 Rady Gminy w Brodach z dnia 26.06.2020r. w sprawie powierzenia Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach zadań własnych Gminy Brody w zakresie utrzymania i zarządzania oraz bieżącego udostępniania gminnych obiektów użyteczności publicznej, powstałych w ramach projektu „Rozwój potencjału endogenicznego poprzez wykorzystanie walorów turystycznych Zalewu Brodzkiego usytuowanego w Dolinie Kamiennej”,

VI w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/87/22 Rady Gminy w Brodach z dnia 22 grudnia 2022r. w sprawie uchwalenia i przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2023,

VII w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Starachowickiego poprzez nasadzenie i utrzymanie rabat kwiatowych, gazonów i kwietników w obrębie dróg powiatowych przebiegających przez Gminę Brody,

14. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

15. Wolne wnioski.

16. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej