I
podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brody na 2025 rok;
II
podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2025-2035.
I
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowych, położonych w Gminie Brody, obręb 0012 Ruda, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr: 146/40, 146/33, stanowiących własność Gminy Brody;
II
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowych, położonych w Gminie Brody, obręb 0012 Ruda, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr: 146/40, 146/33, stanowiących własność Gminy Brody;
III
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok;
IV
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2024-2035.
V
w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi w 2024 r.
VI
w sprawie uchwalenia i przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2025;
VII
w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
VIII
w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody;
IX
w sprawie zmiany Uchwały nr XIII/93/20 Rady Gminy w Brodach z dnia 27 listopada 2020r. w sprawie przyjęcia: Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych dla gminy Brody na lata 2021-2030;
X
w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Gminy w Brodach na 2025 rok;
XI
w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady Gminy w Brodach na pierwsze i drugie półrocze 2025 roku.
XII
w sprawie udzielenia Powiatowi Starachowickiemu w roku 2026 pomocy finansowej w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej rewitalizacji zabytkowej linii kolei wąskotorowej od lokomotywowni w Starachowicach do stacji w Iłży.