« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

4. Wnioski w sprawie porządku obrad.

5. Uwagi do protokołu nr VIII/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 27 czerwca 2025 r. oraz protokołu nr IX/25 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w Brodach w dniu 4 sierpnia 2025r.

6. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach za 2024 r. oraz ocena zasobów pomocy społecznej w 2024 r.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

9. Podjęcie uchwał:

II w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość gruntowa – działka nr 113/3, położona w obrębie 0009 Lipie, gmina Brody, stanowiąca własność Gminy Brody;

III w sprawie zmiany Uchwały nr VI/56/24 Rady Gminy w Brodach z dnia 27 września 2024r. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Brody oraz nadania jej statutu określającego tryb wyboru jej członków i zasady działania;

10. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w dniu 14 lipca 2025 r.

11. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej