Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza obrad.
4.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
5.
Uwagi do protokołu nr VIII/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 27 czerwca 2025 r. oraz protokołu nr IX/25 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w Brodach w dniu 4 sierpnia 2025r.
6.
Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach za 2024 r. oraz ocena zasobów pomocy społecznej w 2024 r.
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.
8.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.
I
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Brody dla miejscowości Krynki;
II
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość gruntowa – działka nr 113/3, położona w obrębie 0009 Lipie, gmina Brody, stanowiąca własność Gminy Brody;
III
w sprawie zmiany Uchwały nr VI/56/24 Rady Gminy w Brodach z dnia 27 września 2024r. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Brody oraz nadania jej statutu określającego tryb wyboru jej członków i zasady działania;
IV
w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 dla Gminy Brody;
V
w sprawie rozpatrzenia petycji.
10.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w dniu 14 lipca 2025 r.
11.
Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.