« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Zgłaszanie uwag do protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji w dniu 22 lipca 2024r.

3. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach za 2023 rok oraz ocena zasobów pomocy społecznej.

4. Zaopiniowanie projektów uchwał:

a) w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy w Brodach i nadania jej statutu;

b) w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Brody oraz nadania jej statutu określającego tryb wyboru jej członków i zasad działania;

c) w sprawie powołania przedstawicieli Rady Gminy w Brodach w Gminnej Radzie Działalności Pożytku Publicznego w Brodach;

d) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejnej umowy, dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość gruntowa – działki nr 3/7, 174/7, położone w obrębie 0015 Styków, gmina Brody, stanowiącej własność Gminy Brody;

e) w sprawie wyrażenia zgody na aplikowanie o środki zewnętrzne na wprowadzenie w Gminie Brody usług społecznych i zdrowotnych oraz na podjęcie działań zmierzających do przekształcenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach w Centrum Usług Społecznych;

f) w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Brodach przeprowadzenia kontroli w Urzędzie Gminy Brody;

g) w sprawie przyjęcia Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy na lata 2023-2030;

h) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2024-2035;

i) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 r.;

j) w sprawie przyjęcia szczegółowych zasad , sposobu i trybu udzielania dotacji na prace związane z ochroną zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy zabytków;

k) w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania i rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Brody lub jej jednostkom podległym, określenia warunków pomocy publicznej w przypadkach, których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, oraz wskazania organu lub osoby uprawnionej do udzielenia ulgi;

l) w sprawie poboru podatku w drodze inkasa łącznego zobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso

m) w sprawie terminu częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Brody oraz zarządzenia poboru opłaty, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso;

n) w sprawie zmiany składu Rady Społecznej Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach

o) w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/61/21 Rady Gminy w Brodach z dnia 27 sierpnia 2021 r. w sprawie ustalenia opłat za pobyt dziecka u dziennego opiekuna oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie u dziennego opiekuna.

5. Sprawy bieżące gminy.

6. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej