« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

4. Wnioski w sprawie porządku obrad.

5. Uwagi do protokołu nr VI/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 30 maja 2025 r. oraz protokołu nr VII/25 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w Brodach w dniu 10 czerwca 2025r.

6. Sprawozdanie z działalności w 2024 r. gminnych stowarzyszeń – LKB „Rudnik”, Stowarzyszenia Sportowego „Kamienna” oraz Stowarzyszenia Profilaktyczno-Społecznego "Azyl".

7. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

9. Podjęcie uchwał:

I w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, Gmina Brody za rok obrotowy 2024;

II w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy w Brodach Nr VI/55/24 z dnia 27 września 2024r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy w Brodach i nadania jej statutu.

III w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Brody do 2030 r.”;

IV w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość gruntowa - działka nr 262/2, położona w obrębie 0002 Bór Kunowski, gmina Brody, stanowiąca własność Gminy Brody;

V w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Jabłonna;

VI w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Styków;

VII w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Adamów na terenie gminy Brody;

VIII w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 r.;

IX w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2025-2035;

X w sprawie rozpatrzenia petycji.

XI w sprawie ustalenia regulaminu korzystania z wieży widokowej w Centrum Turystycznym w Rudzie.

10. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w dniu 16 czerwca 2025 r.

11. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej