Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza obrad.
4.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
5.
Uwagi do protokołu nr VI/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 30 maja 2025 r. oraz protokołu nr VII/25 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w Brodach w dniu 10 czerwca 2025r.
6.
Sprawozdanie z działalności w 2024 r. gminnych stowarzyszeń – LKB „Rudnik”, Stowarzyszenia Sportowego „Kamienna” oraz Stowarzyszenia Profilaktyczno-Społecznego "Azyl".
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.
8.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.
I
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, Gmina Brody za rok obrotowy 2024;
II
w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy w Brodach Nr VI/55/24 z dnia 27 września 2024r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy w Brodach i nadania jej statutu.
III
w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Brody do 2030 r.”;
IV
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość gruntowa - działka nr 262/2, położona w obrębie 0002 Bór Kunowski, gmina Brody, stanowiąca własność Gminy Brody;
V
w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Jabłonna;
VI
w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Styków;
VII
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Adamów na terenie gminy Brody;
VIII
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 r.;
IX
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2025-2035;
X
w sprawie rozpatrzenia petycji.
XI
w sprawie ustalenia regulaminu korzystania z wieży widokowej w Centrum Turystycznym w Rudzie.
10.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w dniu 16 czerwca 2025 r.
11.
Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.