« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

5. Uwagi do protokołu nr V/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 25 kwietnia 2025 r.

6. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

8. Podjęcie uchwał:

II w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/64/24 Rady Gminy w Brodach z dnia 30 października 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Starachowickiemu na wspólną realizację w roku 2025 dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795 T Lubienia – Budy Brodzkie – Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685”;

III w sprawie: zmiany uchwały nr V/48/25 Rady Gminy w Brodach z dnia 25 kwietnia 2025 r. w sprawie uchylenia uchwały nr III/20/22 Rady Gminy w Brodach z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie powierzenia uprawnienia Wójtowi Gminy Brody do określenia wysokości opłat za postój pojazdów mechanicznych oraz przyczep i naczep campingowych na polu postojowym przy ul. Nad Zalewem w miejscowości Ruda oraz sposobu pobierania tych opłat;

VI w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Starachowickiego poprzez nasadzenie i utrzymanie rabat kwiatowych oraz trawników w obrębie drogi powiatowej nr 0621 T Brody – Staw Kunowski – Rudnik, ul. Radomska, przebiegającej przez Gminę Brody

VII w sprawie zmiany uchwały nr VIII/56/23 Rady Gminy w Brodach z dnia 26 czerwca 2023r. w sprawie utworzenia Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, Gmina Brody

VIII w sprawie powierzenia uprawnienia Wójtowi Gminy Brody do ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wieży widokowej znajdującej się w Centrum Turystycznym w Rudzie.

9. Prezentacja raportu o stanie gminy Brody za 2024 rok:

I debata nad raportem

10. Procedura absolutoryjna:

I przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem wykonania budżetu, gminy Brody za rok 2024 oraz informacją o stanie mienia komunalnego;

II przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy,

III stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Brody,

IV opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,

V dyskusja,

VI podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Brody za 2024 rok,

11. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej