« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

4. Wnioski w sprawie porządku obrad.

5. Uwagi do protokołu nr VIII/23 z sesji w dniu 26 czerwca oraz protokołu nr IX/23 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w Brodach w dniu 18 lipca 2023 r.

6. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach za II półrocze 2022 r. oraz I półrocze 2023 r.

7. Ocena zasobów pomocy społecznej.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

9. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

10. Podjęcie uchwał:

I w sprawie zmiany Uchwały Nr XII/73/2015 Rady Gminy Brody z dnia 27 listopada 2015 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody,

III w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość gruntowa – działka nr 113/3, położona w obrębie 0009, gmina Brody, stanowiąca własność Gminy Brody,

IV w sprawie zmiany w uchwale Nr VIII/64/2019 Rady Gminy w Brodach z dnia 30 sierpnia 2019 r. w sprawie ustalenia „Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Brody" oraz "Regulaminu określającego kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej",

11. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

12. Wolne wnioski.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej