« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

4. Wybór sekretarza obrad.

5. Zgłaszanie uwag do protokołu Nr XI/22 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 28 października 2022 r.

6. Informacja na temat założeń budżetu gminy na 2023 oraz stawek podatków lokalnych.

7. Informacja o przygotowaniu jednostek gminy do sezonu zimowego 2022/2023.

8. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.

9. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

10. Podjęcie uchwał:

V w sprawie ustalenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztu przewozu dzieci, młodzieży i uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i placówek edukacyjnych,

VI w sprawie zmiany w uchwale Nr VIII/64/2019 Rady Gminy w Brodach z dnia 30 czerwca 2019 r. w sprawie ustalenia „Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Brody” oraz „Regulaminu określającego kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej.”,

IX w sprawie umorzenia w całości zaległości pieniężnych mających charakter cywilnoprawny należnych Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach,

XI w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2023 roku.

11. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

12. Wolne wnioski.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej