« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wnioski w sprawie porządku obrad.

4. Wybór sekretarza obrad.

5. Zgłaszanie uwag do protokołu Nr VII/22 oraz do protokołu Nr VIII/22.

6. Informacja na temat działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach za II półrocze 2021 roku i I półrocze 2022 roku oraz ocena zasobów Pomocy Społecznej.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

9. Podjęcie uchwał:

I w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E w ramach Grupy Zakupowej,

III w sprawie zmiany w uchwale Nr V/34/18 Rady Gminy w Brodach z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorów lub wicedyrektorów szkół, obowiązkowego tygodniowego wymiaru godzin zajęć dla nauczyciela pedagoga szkolnego, psychologa i logopedy,

IV w sprawie zmiany w uchwale Nr IV/25/18 Rady Gminy w Brodach w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w Gminie Brody,

V w sprawie zmiany w uchwale w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka u dziennego opiekuna oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie u dziennego opiekuna,

IX w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Brody na rok 2022 na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Brody,

X w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w użyczenie lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Brody, na okres dziesięciu lat w trybie bezprzetargowym na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie.

10. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej