« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

5. Uwagi do protokołu nr VI/24 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 27 września 2024 r. oraz protokołu nr VII/24 z sesji w dniu 11 października 2024 r.

6. Informacja o zaawansowaniu planowanych na 2024 r. zadań inwestycyjnych.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

9. Podjęcie uchwał:

II w sprawie zmiany uchwały Nr XII/73/2015 Rady Gminy Brody z dnia 27 listopada 2015 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody;

VI w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Starachowickiemu na wspólną realizację w roku 2025 dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795 T Lubienia – Budy Brodzkie – Młynek na odcinku od 0+000 do km 1+685”;

VII w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Starachowice i Gminą Brody dotyczącego przygotowania i realizacji wspólnego projektu w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Północy Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

IX w sprawie odroczenia terminu płatności oraz rozłożenia na raty spłaty należności pieniężnych przypadających Gminie Brody z tytułu pożyczki udzielonej Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, zgodnie z Umową Nr 1/2024 z dnia 08 stycznia 2024 r.

10. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy w Brodach z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych radnych.

11. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Brodach, z przeprowadzonej kontroli w miesiącu październiku 2024 r.

12. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej