« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

5. Uwagi do protokołu nr III/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 28 lutego 2025 r.

6. Informacje o Funduszach Europejskich.

7. Informacje na temat postępów wdrażania LSR, prezentacji celów, przedsięwzięć i warunków przyznawania dofinansowania w ramach naboru wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

9. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

10. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Brody w 2024r.

11. Informacja o stanie mienia komunalnego gminy Brody na dzień 31 grudnia 2024 roku.

12. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brodach z działalności w 2024 r. oraz zamierzeń na 2025 r.

13. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2024 r.

14. Podjęcie uchwał:

III w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 574 i 576, położonych w miejscowości Ruda, obręb 0012, gmina Brody.

V w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy w Brodach nr XI/92/24 z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

VII w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Starachowickiemu na wspólną realizację w latach 2025 i 2026 dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1789T (0614T) przez wieś Kuczów”;

VIII w sprawie przyjęcia od Powiatu Starachowickiego zadania publicznego – zarządzania drogami powiatowymi położonymi w granicach administracyjnych Gminy Brody w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej (koszenie poboczy, rowów odwadniających i pasa zieleni za rowem o szerokości ok. 0,75 m);

XII w sprawie zmiany uchwały nr XIV/82/18 Rady Gminy w Brodach z dnia 30.11.2018 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Brody, zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji;

XIV w sprawie: wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie przez Gminę Brody do lokalnej organizacji turystycznej pod nazwą: „Lokalna Organizacja Turystyczna Dolina Kamiennej”;

XV w sprawie przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Brody na lata 2025-2030 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Brody, w tym trybu konsultacji.

15. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w dniu 24 marca 2025 r.

16. Wnioski, interpelacje i zapytania.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej