« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

4. Wnioski w sprawie porządku obrad.

5. Uwagi do protokołu nr III/24 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 28 lutego 2024 r. oraz protokołu nr IV/2024 z dnia 14 marca 2024 r.

6. Informacja o działalności jednostek OSP z terenu Gminy Brody.

7. Informacja o funkcjonowaniu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w 2023 r.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

9. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

10. Podjęcie uchwał:

I w sprawie przejęcia od Powiatu Starachowickiego zadania publicznego – zarządzania drogami powiatowymi położonymi w granicach administracyjnych Gminy Brody w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej (koszenie poboczy, rowów odwadniających i pasa zieleni za rowem o szerokości ok. 0,75m);

II w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E w ramach Grupy Zakupowej na lata 2025-2026;

III w sprawie zmiany Uchwały Nr IV/26/24 Rady Gminy w Brodach z dnia 14 marca 2024r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Starachowickiemu na wspólną realizację zadania pn. „Remont drogi dojazdowej położonej na działce nr 360 w miejscowości Lipie”;

V w sprawie zmiany uchwały Nr II/12/20 Rady Gminy w Brodach z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Brody dla miejscowości Krynki;

VI w sprawie w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i usługi sąsiedzkie, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat oraz trybu ich pobierania;

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej