Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza obrad.
4.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
5.
Uwagi do protokołu nr X/25 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 18 sierpnia 2025 r.
6.
Informacja o przygotowaniu placówek oświatowych w gminie Brody do roku szkolnego 2025/2026 oraz o sytuacji finansowej oświaty po I półroczu 2025 r.
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.
8.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.
I
w sprawie utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy z siedzibą w Krynkach i nadania mu statutu;
II
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Brody do 2030 r.;
III
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Ruda, obręb 0012, gmina Brody, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 146/40, stanowiącej własność Gminy Brody;
IV
w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, Gmina Brody;
V
w sprawie przyjęcia programu naprawczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, Gmina Brody, na lata 2025-2027;
VI
w sprawie przeprowadzenia kontroli w Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach Gmina Brody, ul. Szkolna 1 a;
VII
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 r.;
VIII
w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie długoterminowej pożyczki;
IX
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2025-2035;
X
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 r.
10.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w dniu 21 sierpnia 2025 r. oraz w dniu 18 września 2025 r.
11.
Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.