« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

4. Wnioski w sprawie porządku obrad.

5. Uwagi do protokołu nr XI/24 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 30 grudnia 2024r. oraz protokołu nr I/25 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w dniu 22 stycznia 2025 r.

6. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

8. Informacja Wójta Gminy Brody na temat realizacji wniosków zgłaszanych przez mieszkańców podczas zebrań w sołectwach w miesiącach lipiec - sierpień 2024 r.

9. Informacja o udzielonych ulgach wynikających z Uchwały Nr V/32/23 Rady Gminy w Brodach z dnia 28 kwietnia 2023 r. oraz Uchwały Nr V/45/24 z dnia 30 sierpnia 2024 r.

10. Podjęcie uchwał:

VI w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, określenia form i specjalności kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania obowiązującej w roku 2025;

VIII w sprawie powierzenia Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach zadania własnego Gminy Brody dotyczącego utrzymania czystości i porządku w zakresie zbierania odpadów komunalnych i utrzymania terenów zielonych;

11. Sprawozdanie z pracy Rady Gminy w Brodach za 2024 r.

12. Sprawozdanie z pracy komisji stałych Rady Gminy w Brodach w 2024 r.

13. Wnioski, interpelacje i zapytania.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej