Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza obrad.
4.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
5.
Uwagi do protokołu nr XI/24 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 30 grudnia 2024r. oraz protokołu nr I/25 z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy w dniu 22 stycznia 2025 r.
6.
Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.
7.
Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.
8.
Informacja Wójta Gminy Brody na temat realizacji wniosków zgłaszanych przez mieszkańców podczas zebrań w sołectwach w miesiącach lipiec - sierpień 2024 r.
9.
Informacja o udzielonych ulgach wynikających z Uchwały Nr V/32/23 Rady Gminy w Brodach z dnia 28 kwietnia 2023 r. oraz Uchwały Nr V/45/24 z dnia 30 sierpnia 2024 r.
I
w sprawie ustalenia zasad przyznawania diet dla sołtysów Gminy Brody;
II
w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Statutowej na rok 2025;
III
w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych za trwały zarząd;
IV
w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości położonych w miejscowości Młynek, gmina Brody;
V
w sprawie przyjęcia Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Brody na lata 2025-2039;
VI
w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, określenia form i specjalności kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania obowiązującej w roku 2025;
VII
w sprawie rozłożenia na raty całości zaległości pieniężnych mających charakter cywilnoprawny należnych Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach;
VIII
w sprawie powierzenia Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Brodach zadania własnego Gminy Brody dotyczącego utrzymania czystości i porządku w zakresie zbierania odpadów komunalnych i utrzymania terenów zielonych;
IX
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 r.;
X
w sprawie zmian Wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brody na lata 2025-2035.
11.
Sprawozdanie z pracy Rady Gminy w Brodach za 2024 r.
12.
Sprawozdanie z pracy komisji stałych Rady Gminy w Brodach w 2024 r.
13.
Wnioski, interpelacje i zapytania.