« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

5. Uwagi do protokołu nr VIII/24 z sesji Rady Gminy w Brodach w dniu 30 października 2024r.

6. Informacja o przygotowaniu jednostek gminy do sezonu zimowego 2024/2025.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z prac między sesjami.

8. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

9. Podjęcie uchwał:

I w sprawie zmiany w uchwale Nr IV/25/18 Rady Gminy w Brodach w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w gminie Brody;

III w sprawie wyrażenia zgody na aplikowanie o środki zewnętrzne oraz wydanie upoważnienia do realizacji Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025;

VI w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2025 roku;

IX w sprawie: odwołania Członków Rady Społecznej działającej przy Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej, Gmina Brody oraz powołania nowych Członków Rady Społecznej działającej przy Centrum Rehabilitacji i Edukacji Społecznej w Krynkach, Gmina Brody.

10. Informacja na temat podatków lokalnych zaplanowanych na 2025 r.

II podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy Brody w 2025 r.;

11. Informacja na temat założeń budżetu na 2025 r.

12. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Brodach z kontroli przeprowadzonej w listopadzie 2024 r.

13. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej