« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarza obrad.

6. Informacja Wójta Gminy Brody z działalności między sesjami.

7. Informacja Wójta Gminy Brody z realizacji podjętych uchwał.

8. Ocena skuteczności działań gminy w zakresie ściągalności podatków w 2021 roku.

9. Uchwalenie budżetu gminy na 2022 rok.

10. Przyjęcie planu pracy Rady Gminy w Brodach na 2022 rok.

11. Zatwierdzenie planów pracy stałych komisji Rady Gminy w Brodach na pierwsze i drugie półrocze 2022 roku.

12. Podjęcie uchwał:

IV w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w trwały zarząd jednostce organizacyjnej na czas nieoznaczony oraz udzielenia bonifikaty od opłat rocznych.

VIII w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

X w sprawie określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego.

XI w sprawie zmiany w uchwale Nr VIII/64/2019 Rady Gminy w Brodach w sprawie ustalenia „Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Brody” oraz „Regulaminu określającego kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej”.

XIII w sprawie zmiany uchwały Nr XI/78/20 Rady Gminy w Brodach z dnia 25 września 2020 r. w sprawie zmiany uchwały Nr II/9/2016 Rady Gminy w Brodach z dnia 26 lutego 2016 r. w sprawie zasad wypłat zryczałtowanych diet dla Sołtysów Gminy Brody.

13. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.

14. Wolne wnioski.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej